هیات جودو  و دفاع شخصی شهرستان بروجرد
هیات جودو  و دفاع شخصی شهرستان بروجرد

هیات جودو و دفاع شخصی شهرستان بروجرد

جودو برای همه

برگزاری مسابقات جهانی کوراش در خرم آباد

نصیرنژاد: برگزاری مسابقات جهانی کوراش در لرستان قطعی شد/ سجادی حمایت کرد
رئیس کمیته داوران فدراسیون جهانی کوراش گفت: برگزاری مسابقات جهانی کوراش در استان لرستان قطعی شده و سجادی معاون ورزش قهرمانی و حرفه‌ای نیز حمایت خود را از برگزاری این رقابت‌ها اعلام کرد.
 خبرگزاری فارس: نصیرنژاد: برگزاری مسابقات جهانی کوراش در لرستان قطعی شد/ سجادی حمایت کرد

رضا نصیرنژاد در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد زمان برگزاری مسابقات جهانی کوراش به میزبانی لرستان، گفت: نخستین مسابقات جهانی کوراش است که قرار شده به میزبانی ایران و در استان لرستان برگزار شود. این رقابت‌ها از 2 نوامبر تا 6 نوامبر در این استان برگزار خواهد شد. پیش‌بینی ما این است که 40 تا 45 کشور در بخش مردان در این رقابت‌ها حضور خواهند داشت البته این رقابت‌ها معمولا با حضور 70 کشور برگزار می‌شود اما با توجه به اینکه ما در بخش بانوان قرار نیست این رقابت‌ها را برگزار کنیم تعداد کشورهای حاضر در این مسابقات کمتر است.

وی در پاسخ به این سوال که گویا مسئولان وزارت ورزش و جوانان نیز با برگزاری این رقابت‌ها موافقت کرده‌اند و حتی برای حمایت از برگزاری این مسابقات قول‌های مساعدی هم داده‌اند،‌گفت:‌ با مسئولان فدراسیون، نماینده وزارت ورزش و جوانان و استانداری لرستان جلسات مختلفی داشتیم و زمان برگزاری و مکان برگزاری این رقابت‌ها مشخص و قطعی شده است. البته بنده با سجادی معاون ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان نیز صحبت کردم که او نیز حمایت خود را با قاطعیت از برگزاری این رقابت در استان لرستان اعلام کرده است.

نایب‌ رئیس کنفدراسیون کوراش آسیا در ادامه عنوان کرد: به عنوان بازرس از سوی کنفدراسیون آسیا قرار است روز جمعه برای بازدید از هتل و محل برگزاری مسابقات راهی لرستان شوم و پس از اینکه گزارش خود را به آسیا اعلام کردم دو هفته دیگر دبیرکل آسیا برای بازدید از گزارشاتی که من ارسال کردم به لرستان اعزام خواهد شد. امیدوارم مسئولان فدراسیون، وزارت ورزش وجوانان، کمیته ملی المپیک،‌صدا و سیما دست در دست هم بدهند تا با برگزاری باکیفیت بالای این مسابقات آبروی کشورمان را حفظ کنیم.

وی در پایان عنوان کرد: برخی از تیم‌ها برای حضور در این رقابت‌ها مدارک خود را به ما تحویل داده‌اند و مابقی تیم‌ها نیز طی چند روز آینده مدارک خود را به ما ارسال خواهند کرد.
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.