هیات جودو  و دفاع شخصی شهرستان بروجرد
هیات جودو  و دفاع شخصی شهرستان بروجرد

هیات جودو و دفاع شخصی شهرستان بروجرد

جودو برای همه

در نخستین روز رقابت های جودوی نوجوانان آسیا؛ شاگردان عباس نژاد دو مدال برنز کسب کردند

منبع : irijf.ir
در نخستین روز رقابت های جودوی نوجوانان آسیا؛ شاگردان عباس نژاد دو مدال برنز کسب کردند

جودوکاران نوجوان کشورمان در روز نخست رقابتهای نوجوانان آسیا موفق به کسب دو مدال برنز شدند.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون جودو ، دهمین دوره رقابتهای جودو نوجوانان آسیا از روز پنجشنبه با حضور ١٦٥ جودوکار از ٢٥ کشور در سالن راجیو گاندی شهر گوچی هند آغاز شد که تلاش نمایندگان کشورمان به کسب دو مدال برنز ختم شد. 
وحید بریمانلو در وزن ٥٥- کیلوگرم با برتری مقابل احمد الحسینی از امارات و کاراکومان از هند راهی مرحله یک چهارم نهایی شد. وی در این مرحله نتیجه را به مغولستان واگذار کرد و به گروه شانس مجدد رفت. بریمانلو برای کسب مدال برنز جودوکاران لبنان و قزاقستان را شکست داد و برنز گرفت. 
مهدی برغمدی در وزن ٦٦- کیلوگرم دور نخست استراحت داشت و سپس مقابل مان تام از ماکائو به پیروزی دست یافت. وی در مرحله نیمه نهایی نتیجه را به میرزائف از قزاقستان وگذار و به دیدار رده بندی راه بافت. برغمدی در این مرحله لئو وی از چین تایپه را از پیش رو برداشت و به نشان برنز دست پیدا کرد. 
محمد بریمانلو در وزن ٥٥- کیلوگرم همان دور نخست به ژاپن باخت و حذف شد. همچنین مهدی ایوبی در اولین دیدار به قزاقستان نتیجه را واگذار و از دور رقابتها کنار رفت. 
ضمن اینکه لیلا سیاهوشی بعد از استراحت در مرحله نخست مقابل نماینده اردن واگذار کرد. نماینده بانوان کشورمان برای کسب مدال برنز ابتدا نپال را شکست داد ولی به چین تاپیه باخت و در مکان پنجم ایستاد. 
این رقابتها امروز به پایان می رسد و فردا مسابقات جوانان آغاز خواهد شد.
ایران در هردو رده بانوان و آقایان در این رقابتها حضور یافته است..

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.