هیات جودو  و دفاع شخصی شهرستان بروجرد
هیات جودو  و دفاع شخصی شهرستان بروجرد

هیات جودو و دفاع شخصی شهرستان بروجرد

جودو برای همه

درخشان: تغییرات فدراسیون جودو در نوع نگرش و نگاه افراد خواهد بود

منبع : http://irijf.ir/index.php/node/view?id=5038
1395-07-06 15:53
 درخشان: تغییرات فدراسیون جودو در نوع نگرش و نگاه افراد خواهد بود

 

 رئیس جدید فدراسیون جودو در مراسم معارف خود نائب رئیس و دبیر این فدراسیون را انتخاب و معرفی کرد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون جودو و کوراش ، سردار محمد درخشان  محمد درخشان که روز یکشنبه به عنوان رئیس فدراسیون جودو انتخاب و عصر دوشنبه نیز حکم خود را به امضای وزیر و از دست سجادی دریافت کرد با معرفی نایب رییس و دبیر فدراسیون کارش را رسما آغاز کرد.

 

وی در اولین اقدام خود دکتر فرشاد تجاری را به عنوان نایب رئیس فدراسیون معرفی کرد. تجاری رئیس دانشکده تربیت بدنی دانشگاه آزاد است که پیش از این در هیات رئیسه فدراسیون جودو حضور داشت و مدتی هم روانشناس و سرپرست تیم ملی جودو بود.

محمد بلوطی هم از سوی درخشان به عنوان دبیر فدراسیون انتخاب و معرفی شد. بلوطی هم از مربیان جودوست که در زمان ریاست محمدعلی رستگار مسئولیت دبیری فدراسیون را برعهده داشت. 

رییس فدراسیون جودو در سخنانی کوتاه پس از معارفه گفت: تغییراتی که بنده مد نظر دارم جابجایی افراد و پست ها نیست بلکه تغییر در نوع نگاه و نگرش همکاران و هیات ها برای ماموریت و کار بزرگی است که  جودو پیش روی همه ما قرار داده است.

مراسم معارفه سردار درخشان با حضور دکتر سجادی معاون وزارت ورزش و جوانان ، جمعی از مدیران و کارشناسان وزارت ورزش ، روسای سابق فدراسیون جود و کارکنان فدراسیون عصر روز گذشته در محل فدراسیون برگزار شد.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.