هیات جودو  و دفاع شخصی شهرستان بروجرد
هیات جودو  و دفاع شخصی شهرستان بروجرد

هیات جودو و دفاع شخصی شهرستان بروجرد

جودو برای همه

میتوانیم 7 سهمیه المپیک 2020 توکیو را کسب کنیم

 

المپیک 2020 توکیو


سرمربی تیم ملی بزرگسالان در تازه ترین مصاحبه خود با خبرگزاری میزان بیان کرد که با حضور سردار درخشان در راس مدیریت فدراسیون جودو این فدراسیون به ثبات مدیریتی رسیده است و اکنون حاضر شده دوباره در کسوت سرمربی کنار تیم ملی بزرگسالان باشد.

مجید زارعیان که خدمت در تیم را افتخار خود می داند اظهار امیدواری کرد که با بازگشت اش به تیم ملی برای جودو ایران کاری مثبت انجام دهد؛ بر همین اساس از اضافه شدن یک مربی خارجی و مربیان داخلی که سابقه قهرمانی در سالهای اخیر را دارند خبر داد.

وی با اشاره به اینکه در ترکیب تیم بزرگسالان کمبود نفرات با تجربه وجود دارد گفت از جوان تر ها برای ترکیب نفرات این تیم استفاده خواهد کرد و هدف کادر تیم در کوتاه مدت شناسایی بدنه اصلی تیم با حضور در مسابقات آسیایی و جهانی می باشد تا از هم اکنون برای کسب 7 سهمیه و حضور موفق در المپیک 2020 توکیو برنامه ریزی های مناسب را انجام دهند.

شایان ذکر است که سید مجید زارعیان برای المپیک 2016 ریو نیز قول دو سهمیه مستقیم و یک سهمیه قاره داده بود و در رسیدن به این مهم موفق هم عمل کرد اما رشید خدابخش سرپرست وقت فدراسیون جودو او را به پاس خدمات شایسته اش از تیم ملی کنار گذاشت!

روز گذشته (مورخ 1395/8/15) سردار درخشان سکان هدایت تیم ملی بزرگسالان را به مجید زارعیان سپرد.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.